pühapäev, 18. detsember 2016

Esmaspäev - reede 12. - 16.12

Esmaspäev.
Veetsin pea terve päeva BT õpilastega, kellest ühed valmistasid üritust ette, teised aga jäädvustasid seda. Minu vastutada olid need jäädvustajad. Ettevõtmine polnud just lihtsamate killast, sest pildistajaid oli palju, pildistatavad polnud just kõige sõbralikumalt meelestatud, ootamine oli pikk ja sada häda. Lõppkokkuvõttes said nad siiski hästi hakkama ja usun, et järgmisel aastal on need noored juba palju targemad, sõbralikumad ja oskavad asju paremini planeerida.

Tõõaeg 9.00 - 17.00



Teisipäev.
Tegelesin erinevate tundide ettevalmistamisega ja alustasin video monteerimist. Hea meel on - sain valmis! Pean küll veel tuunima, aga siiski - valmis!
Inglise keele ring oli seekord jõuluteemaline, ma oskasin ka mõne sõna kaasa rääkida.
Tööaeg 9.00 - 17.30

Kolmapäev.
Seekord sain hakkama millegi sellisega, mida ma pole veel kunagi varem teinud - alustasin oma doonorikarjääri. Pelgasin, ei saa salata, et viskan pildi tasku, kuigi ma eriline minestaja ei ole.
Igatahes oli väga huvitav, kõik see ankeet ja puha, sain ilusa purgi mett tasuks pealekauba!
Ühe kolleegi Moodlega tegelesime, pidin selle ise ära lõpetama, aeg sai otsa, aga lõpetada oli vaja. 
Tööaeg 9.00 - 17.30.
Õhtuses teatriproovis sain esimest korda lavale. Nalja sai igatahes kõvasti. Ja jube külm oli.

Minu doonoriaukiri



Neljapäev.
Möllasime restauraatoritega tekstitöötlusemaailmas, mulle tundus, et nendele meeldis ja sellest oli kasu. Pärast rääkisime Argoga veel pikalt tahvelarvutitest ja 3d programmidest.  Oli väga tore tööpäev.
Tööaeg 9.00 - 17.00
Õhtul külastasid mind Uuemõisa tüdrukud, meil oli pisike jõuluõhtu. Küll möödub aeg heas seltskonnas ruttu!
Karumõmm on kuuse eest.


Reede.
Päeva põhiteema oli taas tund, mille oli hästi ette valmistanud. Liiga hästi, nad olid ennegi juba targad ja exel pole mu lemmikteema.  Aga saime hakkama.
Kadril oli koer töö juures kaasas, see tekitas meie kabineti külalistes muhedat meeleolu ja omal oli ka toredam olla. Nii tore rahulik koer oli!
Tööaeg 9.00 - 17.00

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar