reede, 21. oktoober 2016

Esmaspäev - reede 17.10 - 21.10

Üks kiire nädal taas seljatatud. Nagu alati, tegemisi ja mõtteid täis.
Reflekteerin:

Esmaspäev. Sain tuttavaks uute õppijatega, kes alustavad oma õpirännet loodusturismi alal. Neid oli palju ja nad olid väga erineva tausta ja teadmistega. Aga nende soovid konkretiseerusid kiiresti, ma ei hakka mingi algusejure nendega üldse tegema, eesmärgid said kähku selgeks.


Alustasin uue veebikursusega, kus õpin MOOCi looma. Ma arvan, et see on mulle jõukohane teema, see Phyton on ikka liiga keeruline, kuigi ma imetlen, kuidas see kõik on üles ehitatud ja millise hoolega nad oma 1500 õppijat seal kursusel haldavad. Aga ma ei oska programmiliselt mõelda ja Siivit tüüdata ilmselt pidevalt ei saa. 
Tööaeg 9.00 - 17.00

Teisipäev. Alustasine eilse grupiga kodulehe loomist. Plaanisin seda teha 45 minutit ning teise 45 pühendada Drivele, aga ei tulnud sellest välja midagi - koduleht võttis kogu aja.
Pärast lippasin kohe osakonna koosolekule. Sellest on mulle tõsine tugi, koht, kus ma saan inimestega rääkida perioodiliselt ja tekib mingi süsteemsus. Tunnen puudust meie esmaspäevahommikutest, kus sain ülevaate, mis ja kus juhtub, toimub jne. Siin on kohtumised inimestega väga juhuslikud, infovoogu on raske juhtida. Paljusid asju saan juhuslikult teada. Näiteks avastasin, et LT grupi õppekavas on mul kirjas ka kutsealalne eesti keel, mis on minu tausta arvestades väga ok. Täiesti juhuslikult vaatasin grupi tunniplaani ja avastasin, et seda osa õpetab hoopis teine õpetaja!
Alustain õpetajate digiportreteerimisega, idee sain Nutitund 100 üleskutsest. 
Tööaeg 9.00 - 17.00.

Kolmapäev. Kohtumiste päev. Üks õpetaja palus abi õpilastele veebikaardi õpetamiseks, tegin siis ühe Padleti selle jaoks. Näitasime olulisemad asjad ära ka, katsetasime läbi. Loodetavasti oli neile sellest abi.
Sain kokku kahe õpetajaga, aitasin neid natuke, küsisin enda jaoks sada küsimust ja ühtlasi valmistasin portreelugu.
Ootamatult oligi kell saanud neli ning ma kiirustasin Kõmsile, Pille kutsus mind lastevanemate koosolekule nutikoolitust tegema. Minu meelehärmiks ei levinud internet seal üldse, seega katsetamismõnu ei saanud eriti. Aga rääkisin oma jutu ära, näitasin oma tahvli peal asjad ette ja vastasin küsimustele. Kohtasin ikka suhtumist, et nutt on paha ja see, et nuti kasvatust tuleb teha lapsevanemal nagu iga teist kasvatust, see oli ikka mõnele väga üllatav. Mul on veel palju teha.
Tööaeg 9.00 - 19.00.

Neljapäev. Käisin esmaabitunnis õpetajast pilti tegemas ja ise õppimas. Jana on väga tugev õpetaja, mul on temalt palju õppida, tükk aega arutasime söögilauas seda, mida ma nägin. 
Üldiselt läks päev sebimise peale - erinevaid ideid ja asju oli vaja arutada, lahendada esilekerkivaid küsimusi jnejne. 
Sain veel kaks portreelugu.
Tööaeg 9.00 - 16.00.

Reede. Olin Tallinnas täiskasvanuhariduse foorumil. Taaskord kuulsin palju huvitavat, sest valdkond on võõramat sorti, mõtlesin asjade üle iseenese aspektist ja tegin palju märkmeid. Ja siis sain tunnistuse! Et olen kvalifitseeritud täiskasvanute koolitaja. 
Süüa anti jube hästi, seltskond oli suurepärane. Hea päev!
Tööaeg 8.00 - 18.00


1 kommentaar: