laupäev, 15. oktoober 2016

Teisipäev - reede 11.10 - 14.10

Nagu näha, hakkab tekkima rütm, sest minu sisemine vajadus sissekannete järele hakkab vaikselt taanduma. Mitte et ma blogipidamise lõpetaks, lihtsalt igal õhtul ei tule see enam mulle meelde, ma ei tunne teravat vajadust ennast nn tööst tühjaks kirjutada. Kuigi olen õhtuti ikka üsna väsinud... rütmi sisse saamiseks läheb ikka aega.

Aga. 
Teisipäev. Tähtsaim osa oli õhtune koolitus. Selleks, et poolteist tundi nelja inimest koolitada, valmistusin u neli tundi. Samal ajal valmistasin ette ka neljapäevast koolitust ja igasugu muid asju. Multitasking on tore asi, aga ma pean ennast harjutama ühte asja korraga tegema. Tundub tõhusam. Samas on see ka suhteliselt keeruline, sest pidevalt soovib keegi minu abi ja pean ennast jälle ümber lülitama. See pole sugugi halb, on tore, kui saan aidata, lihtsalt pean omaenese aega õppima paremini planeerima.
Koolitusel oli neli inimest ning minu meelest läks meil väga hästi, saime katsetada erinevaid äppe ja vastata inimeste küsimustele. Mulle endale väga meeldis.
Tööaeg 9.00 - 19.00.


Kolmapäev. Sellel päeval korraldasin digiõppe päeva. Ei saaks öelda, et minu plaanid oleksid inimestes erilist vaimustust tekitanud, aga ega ma ei eeldanudki, et kõik kohe haagivad. Hommikul käivitasime digimängu, mida said kõik soovijad päeva jooksul mängida. Lõuna ajal korraldasime õpilaste hulgas matemaatika peastarvutamise turniiri. Oli rohkesti osalejaid, huvi samuti, minu meelest läks see kõige paremini.
Koolitus ei huvitanud inimesi, eks sellega on nii, et ma näen, kui hõivatud on inimesed, nendel lihtsalt ei jagu võhma, et midagi veel teha.
HITSA videoloengusse ma ise ei jõudnud, sest osalesin id-kaardi koolitusel, tahtsin näha, kuidas teised koolitavad. Minule omaselt ei suutnud ma muidugi sekkumata jätta, kui nägin,et paar tädi olid ikka väga hädas. Võtsin nad nö rajalt maha ja proovisin nende muredele lahendust leida. Ilmselt suutsn aidata.
Tööaeg 9.00 - 17.00
HKHK matamäng
make action GIFs like this at MakeaGif



Neljapäev. Seekord oli mul uus grupp täiskasvanuid. Väga toredad ja õpihimulised inimesed, kes soovivad minult rohkem kui õppekava ette näeb. No proovime pakkuda.
Isiklikus plaanis juhtus samuti nii mõndagi. Aivo tuli koju, pani voodi kokku, seega ootas mind ees minu esimene linnas veedetud õhtu ja öö.
Aga enne seda toimus veel üks koolitus TÕN raames, nutitelefonide rakendused. Peab ütlema, et väga popp koolitus, 17 inimest, sh tulid ka need, kes osalesid minu esimesel koolitusel ja eilsel id-kaardi koolitusel. Seda gruppi oli üsna raske hallata, aga huvi tundsid nad hoolega ja ma püüdsin anda endast parima. Aega jäi väheks, aga usun, et igaüks midagigi selle pooleteise tunni jooksul uut teada sai.
Tööaeg 9.00 - 19,00

Reede. Nädal oli täis olulisi tegemisi, reedel sain pühenduda väikeste jooksvate, aga tähtsate asjade tegemisele. Neid oli ikka palju kogunenud.
Ahjaa, võtsin ju uue kursuse ka "Programmeerimisest maalähedaselt".  Sellega veetsin kolmapäeva õhtu, mulle omaselt ei saanud ma kõigega hakkama, aga reedel küsisin Siivilt abi ja sain ka. Ta on ikka kullatükk!
Iivi ja Jüri käisid linnas, näitasin neilegi korterit ja tiksutasin siis oma väikeseid toimetusi edasi. Päeva lõpetas HITSA Digijuhi veebiseminar.
Tööaeg 8.30 - 17.00.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar