pühapäev, 13. november 2016

Esmaspäev - laupäev 07. - 12.11

Talvine nädal, täis erinevaid tegemisi. Igav ei hakka küll kordagi, seda ei maksa vist karta. Samas, mul peaagu õnnestus mingil määral tööjärge normaliseerida, siis üsna ruttu tekkis jälle töösaba ja minu ilus plaan teha igal ühtul õues tund aega kõndi ja õppida 20 min inglise keelt jäi jälle tahaplaanile. Aga ma ei anna alla! Proovin edasi. 

 Esmaspäev. Külastasin osakonnajuhtajate koosolekut. Ei tea, kas sellest kasu oli, aga usun, et mingi kasu on igast asjast. Koolis olid külalised, olin nende saabumise juures ja kuulasin nende tutvustusi. Terve nädal on nad koolis ja minulgi omad kohustused seoses nendega. Vaata nende blogi: https://nordplus16.wordpress.com/estonian-meeting/photo-collages/ Terve päev sebisin taas ringi, valmistasin tunde ette ja suhtlesin inimestega. Kell neli aga ootas mind jutuajamine pangas. 
Tööaeg 9.00 . 16.00 Sellel päeval jõudsin nii õue kui inglise keelde. Lonkisin linnas, vahtisin akendest sisse, lumi langes vaikselt ja niiiii mõnus oli...

 Teisipäev. Koosolekud, konsultatsioonid, Nordplus - need olid selle päeva märksõnad. Tegin valmis ühe pisikese reklaamfilmi, mulle endale meeldis, aga metoodikule mitte, sest õpilane, keda filmisin, kasutas valesid võtteid :) Ja jälle jõudsin õue ja inglise keelde :) Tööaeg 9.00 - 17.00

 Kolmapäev. Metoodik ise sättis oma käed filmile ja tegime uued kaadrid. Näis, millal ma need kokku jõuan monteerida... Nordplus projektis hoidsin näppu pulsil, kus vaja oli. Üks tund oli ka, taaskord kohtusin toredate ja õpihimuliste täiskasvanutega. Kuna oli järelvastamiste päev, oli vahepeal mu ukse taha megajärjekord tekkinud õpilastest, kes arvasid, et nad niiväga (irw) tahavad järele vastata. Andsin tööülesanded kätte ja saatsin nad raamatukogusse, sest olin juba eelnevalt kõik ajad täis broneerinud, millega läks mul aega vähemalt poole kuueni. Tööaeg 9.00 - 18.00 Aga. See polnud veel kõik. Nimelt kiirustasin poole kaheksaks Kõmsile, sest Aire, kena inimene, kutsus mind näiteringi! Ja mina, ullike, läksin ka. Nuu, oli väga tore ja ma proovin selle asja ära teha. Aga koju jõudsin kümne ajal...

 Neljapäev. Oli taas üks tore tund. Raske, aga loodetavasti kasulik. Hommikul vara pidin valmistama Nordplusi fotovõistluseks ja sellest ka esitluse koostama. Võttis aega, aga hakkama sain. Ühtlasi pidin nendele noortele õpetama rääkiva pildi tegemist. Inglise keeles. Oli üsna keeruline, aga Kadri aitas mind, tänu talle saime hakkama. 
Tööaeg 9.00 - 15.00 Poole neljast aga alustasin Haapsalu Põhikoolis fotokoolitusega, palju toredaid inimesi ja huvitavaid ideid. Koju sain kaheksa ajal, tunnid ette valmistamata, kirjad vastamata... Seega õue ja inglise keelde ei jõudnud.

Vaata minu panust:


 Reede. Alustasin hommikul vara tundidega, vcahepeal tegelesin natuke muude asjadega ning siis kihutasin jälle tundi. Lapsehoidjad, kellega kohtusin, rääkisid oma praktikast, milles ka minul mingi osa on, seega läksin nendega kjärgmisse tundi kaasa, kus sellest lähemalt räägiti. Nii saigi kell märkamatult seitse.. Õhtul valmistasin veel homselt kohutmist ette, võttis aega üsna mitu tundi. Tööaeg 8.30 - 19.00

Minu toredad õppijad:

 Laupäev. Olin kutsutus Ridala Põhikooli perepäevale arendavatest rakendustest rääkima. Huvilisi oli palju, lapsed loomulikult olid suuremad huvilised, kuid loodan, et ka lapsevanemad hakkasid rohkem mõtlema. Ise kuulasin politseiniku loengut internetiohtudest. Peab ütlema, et oli väga huvitav loeng, kuigi teema oli tuttav. Kojusõitu alustasin kella kolme ajal. Ei hakka ju igav?

Rääkisin sellistest asjadest:
Made with Padlet


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar