laupäev, 26. november 2016

Esmaspäev - reede 21. - 25. 11.2016

Käesolev nädal on taas olnud tore ja tegemisi täis. Viimasel ajal esitatakse mulle küsimusi, mis vajavad nuputamist ning peamurdmist just minu erialal ja see annab mulle eriliselt mõnusa tunde - leida lahendus!

Esmaspäev. Alustasin ühe osakonna koosoleku külastamisega. Sealsed väga ettevõtlikud naised minu abi eriliselt ei vajanud, sest oskavad seda kohe küsida, kui vajadus peaks tekkima. Küll sai selgeks, et nende käsutuses olev arvutipark on iidne ning ei sobi kohe kuidagi tööks. Osakonnajuhataja sai probleemist teadlikuks, otsisime lahendusi. 
Aitasin kolleegil Moodle kodutööd teha. Nalja sai palju ning töö sai ka tehtud. Taaskord tõden, et pean omandama koolis õpetatavate erialade mõisted ja põhialused, et üldse aru saada, millest räägitakse :)
Kuna sellel nädalal on mitu tundi, pühendusin nende ettevalmistamisele, sest see võtab mul alati aega ja energiat.
Tööaeg 8.30 - 17.00

Teisipäev. Sain tuttavaks uue grupiga. Olin nendele ette valmistanud enda arust väga ägeda töö, aga tegelikkus osutus taas hoopis millekski muuks - muutsin siis käigu pealt plaane, ühendasin oma plaani nende plaanidega ja loodetavasti sain inimestele kasulik olla. Märksõna on Google Drive.
Aitasin taaskord ühte kolleegi, selgitasin Google postkasti salapäraseid teid.
Üritasin kuulata veebiseminari, valmistasin ette ühe projekti luukere, pidasein selle asjus nõu erinevate kolleegidega jnejne jne.
Tööaeg 9.00 - 17.00.
Õhtul sain kokku Uuemõisa rahvaga. Meie e-padjaklubil küll igav ei hakka :)

Kolmapäev. Pühendusin uue tundide ettevalmistamisele ja sebisin muidu targalt ringi. Kell kaks alustasin sisekoolitusega, vaatasime GD sisse ja proovisime ühistööd teha. Muuhulgas tegin GD vahendiga dokumendist sõnapilve: 

Tööaeg 9.00 - 17.30.
Pärast kappasin kohe näidendiproovi. Selgus, et mul on uus poeg :)

Neljapäev. Tihe päev. Alustasin vara, sest olin korrapidaja. Juba enne kaheksat seisin fuajees ja tervitasin kõiki sisenejaid :) Seejärel kappasin tundi, uus rühm, kellele pean fotograafiat õpetama. Olin nendega korra kohtunud ühe teise tunni raames ja arvasin egoistlikult, et nad mäletavad mind :D Tutkit. Hall hiir, kes seda viitsib vahtida :)))  No ma ei lasnud ennast häirida ja asusin kohe asja juurde, andes neile hambusse Padleti. Nad ei olnud seda kordagi näinud?????
Noortele omaselt see nende jaoks probleem ei olnud. Kuulasime sissejuhatavat loengut Ingrid Maadvere poolt, noored avaldasin arvamust, et väga vana loeng. Seejärel vaatsime üle, millised telefonid meil on, sest nutitelefon on ilmselt see asi, mida me pildistamiseks põhiliselt kasutame. Esimeseks objektiks oli ajakirja pildistamine. Ilms mingite lisaküsimusteta, lihtsalt pildistamine.
animeeritud Airi
Pärast kiirustasin järgmisse tundi, tegelesime tekstitöötluse ja Google Drivega.
Ja pärast kiirustasin järgmisse loengusse, seekord taas Haapsalu Põhikooli. Tegelemise piltide animeerimisega, oli tihe andmine ja mulle tundus, et neile meeldis.  Kohvipausi ajal pakuti pitsat :)

Reede. Tallinna päev, Digijuhi lõpuseminar, olin Ingridil abiks töötuba läbi viimas, see oli tore kogemus, seda enam, et osalejaks olid meie oma Läänemaa inimesed. Teisi oli muidugi ka.

Digiseiklused Eestimaal - Created with Haiku Deck, presentation software that inspires;

Õhtul tulid Hellen ja Elvira meile külla, käisime teatris Ugala etendust "Erakordselt heatahlik mees" vaatamas. Arvasime, et tuleb lõbus etendus, tegelikult oli veidi nukker. "Põlise" haapsallasena tutvustasin külalistele Taksi pubi :). Neile meeldis. Korteris ajasime poole ööni juttu. Mulle tõesti meeldivad need inimesed, kellega olen mitu puuda soola ära söönud, paksust ja vedelast läbi käinud ja maailma parandanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar