reede, 4. november 2016

Esmaspäev - reede 31.10 - 04.11

Jälle üks nädal selja taga. Sellel nädalal tuli talv. Õnneks ma aimasin seda ja olin Lauriga kokku leppinud autohoolduse ning rehvivahetuse. Seega tuli ühel päeval jälle WVle hääled sisse panna ja sellega linna minna. Sain hakkama, aga igatsesin ikka oma masinat.

Nüüd tööst (ja muudest asjadest ka).
Esmaspäev. Digipeegli õppepäev Tallinnas. Mart Laanpere räägib hösti, ma usun teda alati ja saan aru, miks miski asi hea on. Vahend ise oli mulle juba tuttav ning ei tekitanud probleeme, sain ainult selgemaks, kuidas see peaks töötama. Ja see meeldib mulle.
Süüa anti ka hästi.
Terve tööpäev läks Tallinnas ära.

Teisipäev. Kiire päev, sest algas Moodle koolitus. Enne seda kohtusime osakonna koosolekul, seejärel kiirustasin lektorile järele ja oligi aeg alustada. Tore oli koos olla Siivi ja Jüriga, vahepausi ajal näitasin neile oma kabinetti ja kohviautomaati :)
Koolitus kestis terve päev ja oli mulle väga valgustav. Sain teada nii mõndagi, mida me enne ei teadnud. Siinkohal ei räägi ma Moodlest.
Pärast koolitust tulid Siivi ja Jüri mulle külla. Pärast aitasid auto ka Lauri juurde viia.
Tööpäev 9.00 - 16.00

Kolmapäev. Seekord sain jälle haridustehnoloogi tööd teha ja majas ringi vaadata. Tore õpetaja Jana kutsus mind oma tundi, teemaks naissuguelundid. Kuulajateks oli u 13 neidu ja 1 noormees. Oli väga äge näha, kuidas kõik suhtlesid täiesti vabalt, noormees küsis hulga küsimusi ja tüdrukud samuti. Õpetajal olid kõik soovitused ja vastused olemas, nii lahe tund oli!

Pärast vaatasime kolleegiga Googlele otsa ja katsetasime erinevaid vahendeid, Lisaks veel mitmeid erinevaid tegemisi, mida kõike ei jõua siinkohal üles lugeda.
Tööpäev 9.00 - 17.00

Neljapäev. Taas terve päev täis ühte suurt tegemist - olin Läänemaa Osaluskohvikus lauajuht, teemaks vaheajad, õigemini vaheaegade hulk. See oli huvitav kogemus, pool tundi noorte inimestega arutleda polegi nii lihtne. Juhtus nii, et igas lauas olid noored, kes rääkisid palju ning omasid oma arvamust. Sama palju oli ka neid, kes suudki lahti ei teinud. Arvasin, et teema ei kõneta neid, aga eksisin. Kõnetas küll. Ja mul oli väga tore sekretär, asjatundlik noormees, kes kõik üles kirjutas, mis me rääkisime.
Lõpus esines mustkunstnik, kes oli väga tore.
Tööpäev 9.00 - 17.00.
Õhtul jäin linna, käsin jala poes :))



Reede. Tavaline tore tööpäev, kus ma saan istuda, jõllitada arvutit või tahvlit ja midagi ka ära teha. Seekord jõudsin peaaegu kõik tehtud, mis ma siiani edasi olin lükanud, sellised väikesed asjad, aga võtavad palju aega. Tegin Ingele kausta, panin kokku virtuaalse pildialbumi, koostasin inglisekeelse juhendi (!) uuele äpile, millega järgmisel nädalal tegelema pean, panin tiksuma paar uut projekti, konsulteerisin mõne kolleegiga erinevates küsimustes jnejne. Jõudsin palju :)
Tööaeg 8.00 -17.00.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar