esmaspäev, 5. september 2016

Esmaspäev, 05.09.2016

Kõigepealt alustan sellest, et olin pühapäeval ka tubli, töötasin läbi ja panin kokku esimeste kohtumise plaani tulevastele ehitajatele. Selle peale läks, arvan vahelduva eduga vähemalt 3 tundi. Aga ta on valmis, eks vaatan, kuidas neljapäeval mu plaan peale läheb :) Koolonlahest saate vaadata.

Täna tõusin suprevara, 6.30, uh! Alissa oli vaja lasteaeda viia, seal peab olema hiljemalt 8.30. Seega jõudsin üsna vara tööle ja hakkasin taas õpilaspileteid vuhtima. Nooo, valmis sain!

Tahtsin ehituspoiste õppetükist klooni teha ja suutsin kloonimise käigus ära kustutada lapsehoidjate õpiku :( Loll mis loll, aga omad vitsad peksavad, õnneks oli mul avatud ka ülesalvestamata variant ja vana hea copy-paste aitas mind hädast välja.
Kell 12 siirdusime õppeaasta avaaktusele, mis toimus õues ja mida filmiti drooniga. Pätsasin Facebookist ühe droonipildi, autoriks Targo Sillaste, ma arvan, et mind seal peal veel ei ole :)
Seejärel tudeerisin õppeinfosüsteemi abivalmite kolleegide kaasabil, kuna ma pean õpetajaid selle süsteemi kasutamisel toetama :) Õppisin siis toetamise kähku ära.
Möödaminnes ostsin ühe domeeni, mida saaksin itiuudiste kogumise jaoks kasutama hakata, kaheks aastaks sain selle 10 dollari eest. Mu meelest peris hää diil.
Igasugu kursustele olen ennast kirja pannud, täna soovisid nendest kaks, et ma teeksin enne kursust igasugu asju. Moodle kursus soovis, et kooli adminn looks ühe kursuse, kuhu lisataks kaks õppijat. Kuna ma ise olengi adminn, siis õppisin selle kah kähku selgeks. Progemise kursusele panin ennast kirja, see küsis igasugu küsimusi, n kas ma ikka olen valmis raskustele vastu astuma jne. Ma optimistlikult vastasin kõigele jah. Eks tegelikkus tuleb hiljem...

Ahjaa, vahepeal pakuti kohvi ja ilusat ning maitsvat torti! See torditükk oli minu ainus eine sellel päeval, alles kell seitse pääsesin Olrexi ja palusin Anul meisterdada mulle üks kabanoss, mille Alissa, olles õiglaselt elevil lastejoogatunnist, minu käest lihtsalt ära sõi. Ei, ma sain ikka ampsu ka.

Tööaeg 8.30 - 17.00.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar