esmaspäev, 26. september 2016

Esmaspäev, 26.09.2016

Hommikused sõidud Haapsalusse on praegu olnud ikka väga ilusad - tee on hea, SkyPluss tasemel, keegi ei helista... Tund iseendale. Ka täna oli see nii. Loodan, et saan veel mõne aja sellises õhkkonnas sõita, enne kui saabub pimedus ja libedus.
Tööl olin täna korrapidaja, mis tähendab, et tuleb õpilasi hommikul vastu võtta. Nad on sellega harjunud, peaaegu kõik tervitasid ja naeratasid, nii armas oli. Veel armsamaks läks tunnis, kui minu vägevad kotkapojad pidid rinda pistma tabelarvutusega. Tekstitöötlus küll nende meeli eriti ei köitnud, mõtlesin hirmuga, mis siis veel tabelivärgist saab. Aga... uskumatu, nad vaatasid juhendavaid videosid hoolega ja tegid kaasa. Esimest korda ütlesid poisid: "Juba tund läbi? Nii ruttu läks." Ma ikka ei oska üldse õpetada enam :)
Seejärel oli aeg valmistuda oma esimeseks suuremaks ülesastumiseks - keeltepäeval pidin korraldama Kahooti. Kahoot on lihtne, aga osalejate arv... see lõpuks peatus numbril 68, ja vaid üks kasutajanimi oli ebatsensuurne ning ma eemaldasin ta mängust.
Läks uskumatult hästi, nett pidas vastu ja loodan, et kõigile meeldis.
Paar tundi pärast seda tuli jälle õpilaspileteid vorpida, päeva lõpetas järjekordne Google koolitus. Õpin iga päev midagi uut ja saan iga päev uusi inimesi tundma, ma väga tahaksin, et minust nendele ka kasu oleks. Ehk kunagi see ka õnnestub :)
Tööaeg 9.00 -17.30

Minu kabinetikaaslane Kadri õpetas keeltepäeval hispaania keelt.

Kahoot

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar