reede, 2. september 2016

Reede, 02.09.2016

Alustasime varakult üldkoosolekuga. Oli asjalik ja töine koosolek, mida ilmestas meeldiv lillekimp uutele töötajatele, sh ka mulle. Veidi kummaline on olla koosolekul osaleja, mitte juhtija rollis :)
Jätkasin juba tuttava tööga õpilaspiletite printimisel veidi uues võtmes. Olen juba osavam, seega läks rutem, sain peaaegu kõik tehtud.
Sain natuke mahti ka uue nädala tegemiste peale mõelda - tahan luua haridustehnoloogilise blogi oma koolis, ja muidugi tunnid järgmisel nädalal vajasid ka läbiseedimist. Konspektini ei jõudnud. Blogi loomiseni ka mitte.
Päeva naelaks kujunes loomulikult minu esimene tund täiskasvanutega, kes õpivad lapsehoidjateks. Tore, et esimesteks õppuriteks said inimesed minu eelnevalt elualalt, sest enamik õppijatest töötab lasteaias. Inimesed olid asjalikud, teadsid palju rohkem, kui ma eeldasin, saab olema töine kursus, loodetavasti ka selline, kust õppijad midagi kasulikku teada saavad. Päeviku täitmine oli ka esialgu võõras, pean abi küsima natuke.
Päeva pikkuseks mõõtsin 8.30 - 17.30

Tähtis töö, olen uhke!

Koolituse ajurünnak

Lilled ja uhke ametimärk

1 kommentaar: