neljapäev, 29. september 2016

Neljapäev, 29.09.2016

Taas üks päev seljataga. Hommikune varane ärkamine, tunnike sõitu ja olingi taas klassi ees. Kummaline on see, et õpetan nüüd klasse väga vähese aja jooksul, näiteks ühe klassiga, millest olen siin kirjutanud, kohtun veel homme ja esmaspäeval ning ongi kõik. Mida ma küll nendele andsin... Selle ajaga arengut märgata ei jõua. Aga eks see selgub aja jooksul, kas minust nendele noortele ka mingi kasu oli.
Kõik oma tunnid veetsin exelis hullates ning pean tänama kolleeg Inget, kes tegi ettepaneku koostööks ja andis mulle exeliks väga asjaliku ülesande spetsiaalselt nendele noortele. Ma ise poleks mingil juhul midagi ehitusalast välja munenud, ma lihtsalt ei tea sellest midagi. Tõele au andes hullasid muidugi poisid :)
Asi, mis mulle alati väljakutset pakub, on täiskasvanute koolitused. Tänasel päeval tegelesin nendega kohe hulgi - TÕN nädalal teen kaks väikest koolitust, loodan, et keegi tuleb ka. Kolledzis võtsime samuti plaani mõned koolitused õpetajatele, vaatame, kuidas läheb.

Aga tulge ka koolitusele, kasvõi minu pärast :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar