kolmapäev, 28. september 2016

Kolmapäev, 28.09.2016

Vist esimene tööpäev õppeperioodi ajal, kus ma olen majas ja mul polnud tunde. Üsna imelik oli. No aga selle-eest pidin neid kolmele grupile homseks-ülehomseks ette valmistama!
Ootamatult selgus, et  külalised Pärnumaalt on tulemas ja mina Läänemaa Haridusuuenduses osalenuna peaksin ka nendega sellest ja kutsehariduse osast seal rääkima. Olen seda meelt, et LHUU tegemistes peavad osalema kõik haridusastmed, teisiti pole see üldse võimalik, meil on kõigil samad eesmärgid. Sellest kõigest ma rääkisin ja mulle tundu, et nad olid väga huvitatud. Ma ise ka loodan, et HKHK sellest liikumisest kõrvale ei jää.
Seejärel toimus psühholoogiaalane koolitus inimeste vaimse tervise teemal. See oli huvitav teema, eriti huvitav oli vaadata, kuidas inimesed sellel reageerisid ja mida asjast arvavad. Ma ei olnud kahjuks väga hea kuulaja seekord, kuna minu kõrvale istus õpetaja, kellega mul hakkab tekkima lõimingiprojekt ja oli raske seda mitte arutada. 
Päeva lõpus toimus viimane Google koolitus, taaskord rääkisime kalendritest ja katsusime nende haldusega hakkama saada. Küll ta minema hakkab, kus ta pääseb.
Alustasin 9.00, lõpetasin 18.00.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar