neljapäev, 15. september 2016

Neljapäev, 15.09.2016

Täna oli mul esimest korda niipalju aega, et sain veidi mahti mõtiskleda oma põhitöö üle, arutada plaane ja lahenduskäike kolleegidega ning panna paika mõned põhimõtted. Lahenduse leidis ka ht veebikontori teema, see hakkab asuma aadressil http://www.hkhkdigi.com/, on hetkel veel väga poolik, aga vähemalt valmis arenduseks.
Suutsin valmis vorpida veel erinevaid pileteid, tuunida oma homseid tunde, süüa imehead suvikõrvitsa kreemsuppi, kui oligi aeg suunduda tänasele põhitegevusele - Digijuhi koolitus Fra Mares. 
Eks ma ikka põdesin, Digijuhi koolitus on üsna kõva koolitus koolide meeskondadele. julgustas asjaolu, et seekord olid meeskonnad Läänemaalt, kõik minu head kolleegid, kellega olen ennegi kokku puutunud. Eriliseks tegi koolituse asjaolu, et oma ettekande pidin tegema võõraste slaidide järgi. Ajaga panin veidi puusse, muidu läks minu meelest üsna kenasti.

Rõõmustasid mind soojad tervitused Virtsust - Jüri lobisev Airi ja Anu ning laste tervituslaul mulle. Niiii armas!

Digijuhi koolituse lõputunne. Enam-vähem positiivne :) Läänemaa võib oma koolide üle uhke olla.
Kuula Anu ja laste laulu ka.
Ja vaata Jüri tehtud pilti :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar