pühapäev, 18. september 2016

Reede, 16.09 ja laupäev 17.09

Reedene päev algas hommikul kell 6.00, mis on ikka sigavara minu jaoks. Aga - naada Fedja, naada! Mul algas tund kell 8.30, enne seda pidin Alissa linna viima, seega tegutsesin.
Jõudsin kenasti.
Päeva jooksul tegin 6 tundi, mis sujusid väga ilusti. eriti toredad on lapsehoidjad, kellega süvenesime failihaldusesse sedavõrd, et lõpetasime pea 20 minutit hiljem. Pean vabandust paluma järgmiselt õpetajalt. Minu parimate kotkaste grupis oli seekord hulganisti puudujaid, kohal olid parimad, nii et ka nende tunnid sujusid nagu õlitatult, pea peal seisma ei pidanud.
Tundide vahepeal tekkisid mõnusad pausid, kus jõudsin veel mitu olulist asja korda ajada, näiteks õpilaspileteid trükkida, kalendreid luua, nõu pidada jnejne.
Aga päev kujunes pikaks, mistõttu koju jõudes kukkusin pea kohe voodisse ja kirjutama ei jõudnudki. 
Tööaeg 8.30 - 18.00

Laupäeval korraldasime spordipäeva :) Meie Aivoga pluss Maia, Moonika ja Sirje võtsime ette disgolfi mängutuuri Paliveres. Oli väga-väga tore, arvan, et hakkame seda mängu mängima. Minu emotsioone ei tumestanud ka asjaolu, et olen spordis ikka tõeline kobakäpp ja jäin mõnusalt viimaseks. Aivo, muuseas, võitis.
Eelpool nimetatud kolm neiut olid ka meie uue elamise esimesed külalised, seega ikka väga olulised inimesed!
Pingutused on ikka tõsised  :)

Pidulik vastuvõtt esimestele külalistele


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar