kolmapäev, 7. september 2016

Kolmapäev, 07.09.2016

Tänane päev algas 6.30, praegu on 22.51. Aga ma lihtsalt PEAN kirjutama, sest on põhjust. Nimelt käisin Tartus Moodle koolitusel. Ma pole Moodlest eriti pidanud, keeruline ja igava disainiga. Aga noh, ka igavad asjad tuleb selgeks saada, sest kellelegi teisele on see kasulik. 
Ühesõnaga, Moodle nimel sõitsin ma tund aega autoga Pärnusse, sealt kolm tundi bussiga Tartu, siis istusin kuus tundi koolitusel, seejärel kolistasin taas kolm tundi tagasi ja tunni veetsin veel autos. Mitu tundi see nüüd kokku tuligi seda istumist...?
Aga see tasus täiega ära! See muudel hakkab mulle veel meeldima! Kui ikka süsteemi sisse vaatad ja näed, millise sisupaketi saab kokku panna, kahetsen ma, et seda varem endale selgeks ei teinud. Kõige keerulisem on taaskord - sisu loomine. Selles keskkonnas ei loo sa mitte ainult sisu, vaid pead selle enne lahti ka mõtestama. Vot see on keeruline. Aga millised tehnoloogilised võimalused!!

Pikad sõidutunnid paigutasin ka ära - mõtlesin oma peas valmis ühe HITSA juhtide koolituse struktuuri, käisin mõtetes üle homsed tunnid just eelkõige suhtlemise osas, koostasin vaimus haridustehnoloogilise blogi struktuuri ja juurdlesin parima platvormi valiku üle. Magasin ka natuke.

Kui pikk see tänane tööpäev õigupoolest siis oleks? Kas mõtlemine on ka töö? Kas siis sõitmine on töö, kui samal ajal mõtled?....

Moodle algajatele - soovitan!

Lõunane Tartu, soe ja vihmane, sõbralik ja rahulik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar